23 Ağustos 2013 Cuma

Benri Aseton

Merhabalar :)
Başlıkta da yazdığı gibi bugünkü konuğumuz Benri Aseton.Birçoğunuz biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için söyleyeyim Benri markası Gratis e ait aseton,ıslak mendil,el kremi,pamuk vb. birçok ürünü bulunan bir marka.Bugüne kadar birçok markanın asetonlarını kullandım ama aralarında en iyisi yada en iyi ikisi demeliyim (bu sırayı paylaşmayı hak ediyorlar bence) Benri ve Parmex oldu. Ama son kullandığım olduğundan ve bugünkü yazım ona ait olduğundan Benri ile ilgili düşüncelerime devam ediyorum.

Ürünümüz 130ml bence ideal boyutta daha fazlası uzun süre açık kaldığında bence etkisini yitiriyor.
Farklı çeşitleri de bulunmakta.Bendeki gördüğünüz üzere Mango&Şeftali olanı.Çok hoş bir kokusu var(kokusunu ne yapacaksın zaten koklanmaması gereken bir ürün diyebilirsiniz ama bazı asetonlar gerçekten dayanılacak gibi olmuyor).Temizleme görevini fazlasıyla yerine getirdiğini düşünüyorum.Koyu ojeler için başka çeşitleri de var,bu öyle olmamasına karşı koyu renk ojelerimi gayet güzel temizliyor.Bunu yaparken de tırnaklarımı kurutmuyor(yani nemlendiricili adının hakkını veriyor) ve tırnaklarımı yıpratmıyor.
Alalı uzun zaman oldu ama fiyatının 3tl den fazla olmayacağını düşünüyorum Gratisin zaman zaman yaptığı %40 lık indirimlerede denk gelirseniz gayet karlı bir alışveriş yapmış olur,paranızın karşılığını alırsınız.
Bunlar benim görüşlerim umarım sizde memnun kalırsınız.Belirtmem gerekirse ben fazla pullu ojeler kullanmıyorum.Takdir edersiniz ki onların temizliği de diğer ojeler kadar kolay olmuyor.
Ürün bitmek üzere yakında bitenler yazısında da görebilirsiniz.
Benim tekrar alacağım bir ürün belki diğer çeşitlerinden alabilirim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder