21 Ağustos 2013 Çarşamba

Turuncu Kasa Alışverişi

Merhabalar...
Geçenlerde turuncu kasanın tıktık bloggerlara verdiği indirim kodu sayesinde bir alışveriş yaptım.O zaman bir blogum olmadığından ben 7-24 makyaj blogunun indirim kodundan faydalandım daha bir çok blogda görebilirdiniz.İndirim 500ml lik Bioderma Sensibio H2O da geçerliydi 16.99tl idi sanırım;ancak bir alışveriş şartı vardı en az 1tl değerinde bir ürün daha alınmalıydı.Ben Sally Hansen in törpüsünü seçtim ama stoklarında olmadığından gönderemediler.Onun fiyatında Bebe Dor un ıslak mendillerini gönderdiler.Alışverişim sırasında çok ilgiliydiler ve paketim sapasağlam bir şekilde ulaştı elime ve resimde gördüğünüz birçok deneme boy ürünü de hediye ettiler (gördüğümde çok sevindim :)).Bioderma Sensibio H2O dan okuduğum tüm bloglarda herkes çok memnun ben ilk defa deneyeceğim.Daha denemedim şuan Diadermine bir ürünü var elimde(onunda postu yazılacak) birde bu aralar L'oreal Paris Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu,Biodermanın muadili olarak gösterilmekte ben elimdeki ürünü bitirince Biodermayı deneyeceğim.Kusursuz makyaj temizleme suyu da şans verilebilir gibi duruyor kullandığımda karşılaştırma yapabilirim.Yine çok uzattım sanırım :( şimdi fotoğraf geliyor...

Ürünleri kullandığımda size tekrar bilgi vereceğim.Karlı,hızlı ve güzel bir alışveriş olduğunu düşünüyorum sizde böyle fırsatları değerlendiriyor musunuz?
Tekrar görüşmek üzere...
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder